Pregna Vomi i inne sposoby na poranne mdłości - Pregna

Szanujemy Twoją prywatność

Na naszej stronie wykorzystujemy pliki cookies i inne podobne technologie. Klikając „Zgadzam się”, wyrażasz zgodę na instalację plików cookies oraz przetwarzanie Twoich danych osobowych np. (identyfikatory urządzenia, adres IP) w celach analitycznych i marketingowych w tym dla personalizacji reklam i dokonywania pomiarów oraz w celu dostosowania dostarczanych treści, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie lub ograniczyć jej zakres klikając w „Przejdź do ustawień”.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Verco S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Skwer Wyszyńskiego 5 /6U. Twoje dane osobowe mogą być także przetwarzane przez naszych Zaufanych Partnerów. Klikając „Przejdź do ustawień”, możesz zobaczyć listę naszych Zaufanych Partnerów oraz zmienić swoje ustawienia w zakresie plików cookies. Możesz żądać dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia danych, wyrazić sprzeciw wobec ich przetwarzania i wnieść skargę do Prezesa U.O.D.O.
Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych, w tym o przysługujących Ci prawach znajduje się w naszej Polityce prywatności

Oto używane w naszym serwisie usługi, które mogą zapisywać na Twoim urządzeniu pliki cookies. Wybierz odpowiadające Ci ustawienia. Zawsze możesz do nich wrócić używając linku, zamieszczonego w polityce prywatności. Tam też znajdziesz więcej szczegółowych informacji o używanych przez nas plikach cookies.

Usługa Cel użycia Włącz
Cookies wymagane Cookies niezbędne służą do prawidłowego działania strony oraz jeszcze lepszych zabezpieczeń. Niestety nie możesz ich wyłączyć, bo po wyłączeniu nasza strona po prostu nie będzie poprawnie działać.
YouTube Gdy włączasz odtwarzanie filmu wideo na naszej stronie, YouTube otrzymuje o tym informacje z plików cookies należących do YouTube oraz Doubleclick. To czy informacje te zostaną przesłane, zależy od Twojej decyzji o odtworzeniu filmu wideo na naszej stronie.
Google Analytics Korzystamy z tego narzędzia do zebrania danych statystycznych, (na podstawie skróconego adresu IP) o sposobie korzystania przez internautów z naszej strony, np.: ilość użytkowników na stronie, skąd użytkownicy przeszli na stronę, jakie zakładki odwiedzali, czas pozostawania na stronie.
Google Ads Google zbiera informacje na temat tego, jak korzystasz z naszej strony. Dzięki temu możemy w przyszłości kierować do Ciebie spersonalizowaną reklamę w ramach narzędzi reklamowych Google. My jako właściciel strony internetowej, nie gromadzimy danych pozwalających nam Cię bezpośrednio zidentyfikować.

Jestem w ciąży

Pregna Vomi i inne sposoby na poranne mdłości

Mdłości to niemal sztandarowy objaw ciąży – doskwiera on większości przyszłych mam. Co prawda u dużej części z nich ustąpią samoistnie, w okolicach końca 1 trymestru ciąży (choć zdarza się, że mogą towarzyszyć dłużej), jednak są wyjątkowo dokuczliwe. Na szczęście są na nie skuteczne sposoby, które opierają się na kilku zasadach żywieniowych, oraz właściwościach niektórych produktów spożywczych.

Sprawdzone sposoby na radzenie sobie z ciążowymi mdłościami

Spożywczymi sprzymierzeńcami ciężarnej zmagającej się z mdłościami są migdały (będące bogactwem kwasu foliowego i witaminy B6) oraz imbir (na jego bazie opracowano suplement dla kobiet odczuwających umiarkowane mdłości ciążowe Pregna Vomi).

Jakich zasad należy się trzymać, aby zminimalizować lub zwalczyć mdłości? Zaleca się, aby pierwszy posiłek w ciągu dnia, zjeść jeszcze przed wstaniem. Jeżeli raczej nie można liczyć, że ktoś zaserwuje nam śniadanie do łóżka, w szafce przy łóżku warto mieć jakąś zdrową przekąskę, np. migdały właśnie, aby móc po nie wygodnie sięgnąć i schrupać pewną ich ilość.

Bardzo istotna jest również regularność spożywania posiłków – nie należy dopuszczać do dłuższego przegłodzenia się, ponieważ pusty żołądek jest szczególnie narażony na podrażnienie śluzówki, co z kolei może zaowocować kolejną falą mdłości. Dlatego wychodząc, na wszelki wypadek warto mieć w torebce jakąś zdrową przekąskę.

Kluczowa jest również lekkostrawność posiłków. Owszem, być może przyszła mama miewa ochotę na tłuste, obficie doprawione dania, jednak spożycie takiego ciężkiego posiłku zemści się pod postacią nasilonych mdłości, toteż należy postawić na zdrowe, lekkie potrawy. Nie należy zapominać o relaksacji oraz dostosowanej do stanu zdrowia i zaleceń lekarza aktywności fizycznej – mogą być to spacery, pływanie, uczęszczanie na specjalne zajęcia dla przyszłych mam, lub umiarkowane ćwiczenia w domowym zaciszu.

Pregna Vomi skład

Wspomnieliśmy o preparacie dla ciężarnych zmagających się z mdłościami – Pregna Vomi. Kiedy brać? Gdy czujemy nadchodzące mdłości, lub w porach kiedy wiemy, że mogą one wystąpić. W skład tego suplementu wchodzi ekstrakt z kłącza imbiru, a także witamina B6 i magnez. Co ciekawe, preparat ten nie ma postaci kapsułek, a gumy do żucia – wytwarzany specjalną technologią, która wpływa na szybkość uwalniania substancji czynnych. Wyciąg z kłącza imbiru  pomaga łagodzić dyskomfort w postaci mdłości. Witamina B6 przyczynia się do zmniejszenia uczucia zmęczenia i znużenia. Magnez przyczynia się do utrzymania prawidłowego metabolizmu energetycznego oraz pomaga w zachowaniu równowagi elektrolitowej.

Sposoby na ciążowe mdłości – podsumowanie

Ciążowe mdłości to zdecydowanie nic przyjemnego. Utrudniają życie, obniżają samopoczucie, mogą również wpływać na utratę cennych składników odżywczych. Sumienne zastosowanie się do wymienionych wyżej zaleceń, oraz wprowadzenie do diety wspomnianych produktów przyniesie upragniony efekt – mdłości zostaną poskromione.

Czytaj więcej